محسن یگانه از قلب یخی جدا شد!!!!

سرگرمي و تفريح

خوش آمدید

در ادامه بحث‌ها پیرامون سریال قلب یخی این‌بار سراغ محسن یگانه رفتیم تا درباره قطع همکاریش با این پروژه با او صحبت کنیم. با اینکه یگانه این روز‌ها شدیدا درگیر تمرین برای کنسرت جدیدش - که اتفاقا همه بلیت‌هایش فروش رفته و احتمال تمدید وجود دارد – است، در گفت‌وگوی کوتاهی توضیحاتی درباره این موضوع داد که با هم می‌خوانیم:

همان‌طور که در جریان هستید چند روزی است که خبر قطع همکاری شما با قلب یخی در رسانه‌ها منتشر شده است. توضیحی در این مورد دارید؟
خودمم از همکاری با قلب یخی راضی نبودم و به این نتیجه رسیدیم که دیگر با هم کار نکنیم.

دلیل اصلی این اتفاق چه چیزی بود؟
من به دلایل خیلی زیاد نتوانستم با تیم قلب یخی همکاری مجدد داشته باشم. از جمله اینکه درگیر کنسرت‌ها، زندگی شخصی خودم و در عین حال آلبوم «حباب» که خیلی برایم اهمیت دارد بودم و هستم. همچنین من برای سایر خواننده‌ها نیز قطعاتی می‌سازم. حالا شما این مسائل را در نظر بگیرید و. کنار همه این‌ها ناهماهنگی‌های پیش آمده بین من و تیم قلب یخی باعث شد که ادامه این همکاری در شرایط فعلی ممکن نباشد.

اگر برگردید به روز اولی که پیشنهاد همکاری با قلب یخی به شما رسید آیا باز هم قبول می‌کنید؟
نمی‌دانم. انسان در لحظه تصمیم می‌گیرد.

قبل از تیتراژ پایانی قلب یخی تجربه‌های موفقی در خواندن تیتراژ داشتید. مانند تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل و یا آسمون همیشه ابری نیست و چند تیتراژ دیگر،. به نظر خودت چرا تیتراژ پایانی قلب یخی مثل کارهای قبلی موفق نبود؟
به نظرم چون تنظیم کار را خودم انجام دادم. فکر می‌کنم تنظیم خودم به کار لطمه زد و در کنارش هم شعرش بیش از حد کوششی بود.

حرف پایانی؟
فقط خدارا شکر می‌کنم که از حاشیه‌سازی‌هایی که توسط بعضی افراد تازه به هنر رسیده، درست شد نتیجه خوبی حاصل شد و همه فهمیدن که به همین سادگی نمی‌توان از رابطه دوستی میان خواننده‌ها نردبانی ساخت برای ترقی خود. امیدوارم این افراد تلاش برای ایجاد مشکل نکنند که مشکل درست نمی‌شود. همچنین از طرفداران می‌خواهم که منتظر بمانند قول می‌دهم که ارزش‌اش را داشته باشد... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, توسط Yas75